sandiiee

Alla inlägg under september 2011

Av sandiiee - 27 september 2011 17:50

hej


Hinner inte blogga men ett snabbt inlägg.


Idag i skolan gick vi på en teater. Nu ska jag göra läxor, har redan gjirt nåra men ska göra resten.

Imorron hinner jag nog inte heller blogga men få se:)

Av sandiiee - 24 september 2011 18:57

Nu ska man äta:)


Längtar för det är jag som har gjort det!!:)

Av sandiiee - 24 september 2011 11:22

HEJ alla!!!:)


* Hoppas  ni hade en bra fredagsdag:)


* I skolan gick väl allt bra tror jag.


* Sen när jag kom hem så tog jag det bara lungt:) Sen på kvällen fick jag göra kvällsmat ville inte för var väldigt trött så gjorde bara varma mackor.

Sen kollade jag på idol.


* Idag  ska jag kolla på fotboll.


*Va på en liten fotorunda harom dagen bilder tror jag kommer senare i veckan.


* Sorry om jag inte bloggar så mycket men har haft lite läxor och sen har jag inte orkat helt enkelt!!


* Men hoppas ni får en bra helg ändå:)

Av sandiiee - 19 september 2011 18:22

Hej  

 Idag har man haft studidag:)

Har typ bakat 3 olika saker.Tagit lite höstbilder.

I förrgår kollade jag på fotboll med min farfar :)

Snart ska jag äta kvällsmat:)

Hejdå.


hoppas alla har haf en bra helg!!


Hinnner inte blogga mera nu!!


Krya på dig kusin!!!<3<3

Av sandiiee - 11 september 2011 09:00

World tarde centerär det 10 år sen de blev attackerade!!!!

 

Av sandiiee - 10 september 2011 19:17

i eftermiddags gjorde jag och mamma äppelmos:) Det gick väldigt bra.

På förmiddagen var vi och shoppade lite inte allså mycket. Bilder kommer kanske senare få se hur det blir.


Igår så fick jag laga kvällsmat gick faktiskt jätte bra men fick lite brottom km inte på vad jag skulle göra sen ville jag kolla på ett pogram men hann faktiskt kolla på det med:)


Mila om du ser detta smsa mig då!!!!!!!  


Hoppas ni får en bra Lördagskväll!!!  

Av sandiiee - 7 september 2011 16:05

Hellu

Idag i skolan hade vi temadag. Det regnade men man får inte skylle på det men kul var det!!


Men hinner inte blogga mer för ska äta!!


hejdå

Av sandiiee - 6 september 2011 20:00

                         

Presentation


Hej.Jag är 14 år. Mina intressen är:Dans,fotboll och så bilder:)
Jag kommer nog inte vara så aktiv men ska försöka!!Hoppas ni kommer gilla min blogg:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards